wtorek, 1 kwietnia 2014

Minty Dot.

Oto mój niedawny zakup:) Ogólnie nie noszę łańcuszków ale ten zestaw mnie urzekł, delikatny i pasujący prawie do wszystkiego. Można się szybko przyzwyczaić i zapomnieć, że ma się go na sobie:) Do wyboru z tej kolekcji jest wiele wariantów, w złocie czy w srebrze każdy powinien znaleźć coś co mu się spodoba. Ja już wybrałam:)
















Oto inne propozycje z tej kolekcji:
 



 
 
Jeśli lubicie szalone pomysły jest coś również dla was:) "My wish...banieczka z Twoim życzeniem" Doskonały pomysł na oryginalny prezent nie tylko dla ukochanej od ukochanego ale również dla przyjaciółki czy innej bliskiej osobie.
 
 

11 komentarzy:

  1. Ładny i baaardzo dziewczęcy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje! i ten z gwiazdką też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, Taki delikatny i elegancki. Aż nabrałam ochoty na taki zakup!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com
    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!


    Remember wherever you see Beauty...SHARE IT! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Bardzo lubię właśnie taką nienachalną, subtelną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  6. the jewelries are so pretty <3 so pretty on you!

    sweet and sugars,
    www.predanisvintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń